3. 8. KETO dieta

3. srpna 2015 v 13:45
Ahoj kočky!

Po žracím víkendu jsem si řekla A DOST! Dneska najíždím na ketodietu, zítra si kupuju pásky na které se čůrá (fůůůj) a zjišťuju množství ketonů v těle. Funguje na principu totálního snížení sacharidů a (bohužel) zvýšení příjmu tuků (s tím jsem se furt moc nesrovnala).

Přečetla jsem si o tom docela málo, ale dost na to, abych se rozhodla do toho jít. Na tělo by to mělo mít vliv takový, že místo sacharidů ze stravy pojedu na zásoby tuku v podkoží. Zní to pěkně, že? Dám tomu týden a pak uvidím. Na kalkulačce jsem si spočítala hodnoty pro svůj věk, váhu a výšku:

*Generated by [Keto Calculator](http://keto-calculator.ankerl.com) 8.6*
* 1401 kcal Goal, a 28% deficit. (1396 min, 1934 max) = 5884 kJ
* 40g Carbohydrates
* 65g Protein (65g min, 107g max)
* 109g Fat (109g min, 168g max)

29. 8. bych se měla dostat na 20% tělesného tuku (ze současných 22%). Nevím ale, jak dlouho to vydržím, je mi blbě už dneska první den :D


Dnešní jídelníček vypadal takhle:
(Shrnutí všeho budu psát až na konci dne. Píšu si to na papír a zblbla bych to furt opisovat :)

7:30 vejce a kafe s 2 dcl mléka (9,5 g sacharidů)
13:00 napařená brokolice s debrecínkou a ementálem (5,4g sacharidů)
14:30 20g para ořechů 570 kJ (1,6 sach)
19:30 na olivovém oleji dvě vejce, 70g zelených oliv, 50g ementálu a rajče (4,8 g sacharidů)

Celkem 4792 kJ = 21,6 g sacharidů, 72,1g bílkovin a 88,5g tuku

A jak se cítím po prvním dni? Tuky nejsou až tak velký problém, jak jsem si myslela. S ořechy to půjde asi snadno. Zítra si koupím nějaké avokádo a kysané nápoje - jen úplně bez sacharidů, tak nevím, jestli mi budou chutnat. Začínám i cítit jiný pach v ústech, tak se mimo jiné pozná ketóza - ale většinou se do ní lidé dostávají dva až tři dny, tak to by přišlo nějak brzy :D
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama