17. 4.

17. dubna 2015 v 9:29
Ahoj holky!
Včerejší snídaně byla dost velká, dneska jsem zkusila to samé množství těsta na "banana pancake" rozdělit na dvě palačinky a druhou si dám až ke svačině :) Co chystáte na víkend? Já jedu pryč z města! Jupí!

Jídelníček:
8:00 banana pancake 1/2 banánu 230 kJ, 1 vejce 350 kJ, (= 580 kJ 1 palačinka) + 50 g jogurtu 150 kJ, 40 g tropického ovoce ledového 200 kJ, kokosový olej na pomazání pánve 100 kJ, latté 250 kJ = 1280 kJ
11:30 salát (100 kJ rajčata, 80 kJ ledový salát, 90 kJ červená paprika) s hořčičným dresingem (30g hořčice = 125 kJ, 20g cottage = 91 kJ) = 486 kJ
12:00 čoko vajíčko 230 kJ
13:00 2 makadamiové oříšky 200 kJ (celkem zatím 2196 kJ)
15:00 banana pancake 580, karamelové salko 20 g 270 kJ = 850 kJ
16:00 2 kousnutí do bagety 200 kJ
18:00 3 kousky sushi 600 kJ
19:00 maso se zeleninou, kuřecím masem,rajčaty a špagetami 2200 kJ 2 dcl vína 500 kJ
21:00 kousek buchty 400 kJ

Celkem 6946 kJ

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Jess-ana Jess-ana | Web | 17. dubna 2015 v 17:51 | Reagovat

máš to krásný a tu palacinku uz musim taky zkusit jeste sem jí nemela .o)) uzij si víkend !!!

2 Michaela Michaela | Web | 17. dubna 2015 v 20:53 | Reagovat

Miluju tvou snídani!! Taky jsem dneska měla :)
Jinak celkově moc hezký :)

3 Bella.M Bella.M | Web | 18. dubna 2015 v 17:22 | Reagovat

Krásné :) jsi dokonalá s těmi jídelníčky :)

4 Jess Jess | Web | 18. dubna 2015 v 22:21 | Reagovat

Mňám, banana pancake zní skvěle, já dělala lívanečky z ovesných vloček, trošky mouky, mléka a vejce. :-) Až na to uždibování to máš hezké, ale nakonec je to fajn i s tím uždibováním, protože tam nemáš nic nezdravého. :)

5 Em Em | Web | 18. dubna 2015 v 22:40 | Reagovat

Podle mě moc pěkné :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama