Duben 2015

30. 4.

30. dubna 2015 v 9:21
Dneska to teda nezačalo vůbec růžově...

Po tom včerejším růžovém jsem se totiž probudila totálně oteklá a napuchlá. Navíc se mi zdály úplně debilní sny. No a završení snídaně v Mekáči se sušenkama... OMG :D

Jídelníček:
9:00 McCafe Machiato caramel 700 kJ, Kolonády s hořkou čokoládou - skoro celý balíček 1525 kJ (celkem 2225 kJ)
12:00 zbytek sušenek - 2 ks 435 kJ
13:30 losos 950 kJ, vanička cherry rajčátek 200 kJ
14:00 mandarinkový M&S dezert 700 kJ (4460 kJ)
17:00 pivní rohlík 650 kJ, vanička cherry rajčátek 200 kJ (5360 kJ celkem)

TLUSŤOŠKY NIKOHO NEZAJÍMAJ!


29. 4.

29. dubna 2015 v 18:45
Jídelníček:
8:00 banana pancake - 1/2 banánu 200 kJ, 1 vejce 350 kJ, 1/2 jogurtu bílého malého 160 kJ, mražené tropické ovoce 300 kJ + kafčo 200 kJ = 1210 kJ
12:00 sedmizrnný rohlík 700 kJ, 2pl šunky 200 kJ, 2 pl sýra 350 kJ = 1250 kJ
16:30 sklenice nakládané řepy v nálevu 600 kJ
18:45 mini musli tyčinka 350 kJ
Celkem zatím: 3410!!! :)

A kupodivu je mi skvěle! Celý den jsem něco zařizovala, popojížděla po městě i mimo město a pak snědla přes půl kila té řepy, takže jsem hrozně, ale zdravě, "nacpaná". K večeři bude ještě losos se salátem a luxusní someliérské růžové víno ;)

20:30 120g lososa na pánvi na sucho 950 kJ, salátek s jedním rajčetem, jogurtem a lžičkou hořčice 350 kJ, 2 dcl úžasného růžového 550 kJ
A radši si připočítám ještě jednu dvojku, protože si určitě ještě dám, víno je výborný! + 550 kJ

Celkem dneska 5810 kJ / Mám radost :)


28. 4.

28. dubna 2015 v 4:34
Těžké noční vstávání po premiéře a UČENÍ!!

4:30 Jahodový M&S dezert 800 kJ, kafe 300 kJ (1100 kJ celkem)
5:30 hrozinky v jogurtu 460 kJ
7:30 chleba se sýrem 800 kJ
10:30 2 kiwi 400 kJ
11:00 plátek chleba s vajíčkem a kyselou okurkou 950 kJ (3710 kJ celkem)
15:00 řádek studentské pečetě 450 kJ
17:00 kuřecí kung-pao s rýží 2500 kJ, malé pivo 450 kJ

Dneska celkem 7110 kJ

Zkoušku jsem dala... ale ani nemá sílu slavit :D Přítel mě pozval do restaurace a já měla chuť na čínu... no není to ideál, co si budem povídat ;)

Btw pět hodin spánku? Díky, už ne! :D


27. 4.

27. dubna 2015 v 13:04
Ahoj kočky, díky za Vaše povzbudivé komentáře! Jaký jste měly víkend? ;)

Jídelníček:
8:00 piškot s jahodami a broskví, jogurt, kafe 1600 kJ
11:00 hrozinky v jogurtu 24g 465 kJ
12:00 capuccino 300 kJ
14:00 mandarinkový dezert M&S 690 kJ
15:30 pečené maso, salát (ledová salát, rajčata, 1/2 papriky) 1500 kJ (4500 kJ dneska celkem)
20:00 raut - víno 1500;, ovoce 400 kJ, caprese salát 400 kJ

Kamarádka mě pozvala na premiéru do divadla a já odolala všem řízkům, sýrům, chlebíčkům a dortíčkům, které na rautu byly... Jsem pyšná! :D

Celkem 6800 kJ


25. 4.

25. dubna 2015 v 8:18
Jídelníček:
8:00 plátek piškotové buchty 700 kJ, čerstvé jahody, 1/2 banánu, 1 kompotovaná půlka broskve, jogurt, kafe - celkem cca 1300 kJ

Holky, na víkend kašlu a dávám si volno... Nebudu nic přehánět, ale jeli jsme na víkend pryč a i připojení tu stojí za prd, ozvu se, až budu doma. Mějte se krásně a užívejte sluníčka <3

24. 4. + Walden Farm sirupy doma!

24. dubna 2015 v 12:38
Ahoj holky!

Udělala jsem si dneska radost a vyzvedla objednané sirupy bez kalorií! Složení není úplně to, nad čím by jásala každá bio víla, ale chtěla jsme je ochutnat... protože čokoláda bez kalorií? No neber to! Postupně, jak je budu otevírat, vám dám vědět, jak jsou na tom s chutí. Hodně lidí si stěžuje na "chemickej ocas", kterej cítí například i u lehký Coly - ale protože já ho nikdy u coly necítím, vzala jsem je na zkoušku! :)

Mám tyhle:

Čokoládový sirup

Čokoládové burákové máslo (doufám v chuť, jakou má nugeta!)
Noooo... tak jsem ho dneska ochutnala.... a je to pěknej humus :D Fakt jako! Chutná tak divně kysele :D Možná si začnu dělat nějaký mixovaný banány s proteinem a vodou - nějaký shaky a do toho by to třeba šlo a ta špatná chuť by se ztratila, ale jinak tak 4/10 bodů...


a Palačinkový sirup (měl by chutnat jako javorový, mňam!)

Jídelníček:

8:00 latté 200 kJ, M&S mini čokoládový muffin 480 kJ, 10g nugety 240 kJ (celkem 1020 kJ)
11:00 musli tyčinka banán čokoláda 350 kJ
13:00 těstoviny s kuřecím masem a pestem (1/2 porce) s brokolicí na páře - 1200 kJ
14:00 toast 350 kJ, walden farm peanut butter a 1/2 banánu 250 kJ, latté 200 kJ (celkem dnes 3370 kJ)
16:00 toast s pomazánkovým máslem a salámem 700 kJ
19:00 čokoládový zmrzlinový kornout 800 kJ (celkem 4870 kJ)
20:00 bílá klobása, chléb, pivo, salát - prostě grilovánííí :D cca 2000 kJ

Celkem 6870 kJ ;)

23. 4.

23. dubna 2015 v 7:32
Krásný den!

Holky, moc děkuju za Vaše úžasný reakce, nečekala jsem to. Samozřejmě mi to udělalo velikou radost a dodalo motivaci dál zeštíhlovat a zpevňovat! Budu ráda, když taky přidáte své fotky - tenhle pocit je totiž k nezaplacení :D

Jídelníček:
8:00 kokosové latté 300 kJ, M&S mini muffin 480 kJ (celkem 780 kJ)
12:00 Alžírská káva 800 kJ
14:30 dvě velké brambory 1024 kJ, cottage 690 kJ, dvě rajčata 80 kJ
15:30 amaretto latté 300 kJ (třetí kafe? Uf.... :D)
17:00 velký selský čoko jogurt 760 kJ (celkem 4432 kJ)
18:00 1/2 kofily 360 kJ (celkem 4792 kJ)
20:30 italské těstoviny s pestem, kuřecím masem a žampiony 1600 kJ, 1 dcl vína 250 kJ
21:00 2 čoko vajíčka 500 kJ

Celkem 6882 kJ - jupí! Pořád snižuju ;)


22. 4. + fotka mé postavy v úvodu

22. dubna 2015 v 9:11
Ahoj holky,

přidala jsem fotku své postavy hned do záhlaví, ať mám nějakou motivaci se zlepšovat :)

Jinak zkusím zavést nové pravidlo - max. 5 jídel za den. Hodně uždibuju, jím "skoro pořád" - takže snídaně, sváča, oběd, sváča, večeře a dobrou! ;)

Jídelníček:
8:00 amaretto latté 300 kJ, M&S mini čokoládový muffin 480 kJ (celkem 780 kJ)
11:30 houska (1/2 s nugetou a 2. 1/2 s pom. máslem a šunkou) 1600 kJ, kafe 250 kJ (zatím celkem 2630)
14:00 brokolice na páře 350 kJ, divoká rýže 150g 820 kJ, kuřecí prsa na kokosovém oleji 600 kJ (za celý den 4400 kJ)
19:00 1/2 Pizzy se žampiony a nivou 1900 kJ, víno 600 kJ (2400 kJ)
20:00 žlutý meloun s jogurtem 500 kJ

7400 kJ celkem / jako nic moc, ale snažim se to snižovat... :)

21. 4.

21. dubna 2015 v 12:38
Co jsem se vrátila ze zahraničí, žeru jako prase. Velikonoce, grilování, atd. ... Na druhou stranu jsem si oblíbila salát s hořčičnou zálivkou a banana pancake a jogurty (ty jsem dřív moc nejedla). Musím toho využít a trochu se vzpamatovat!

Dneska jsem se byla zvážit na InBody a kupodivu to nevyšlo tak strašně!
Oblečená 61,9 kg a tělesný tuk jsem srazila na 19.9% (celkem hmotnost tuku 12.3 kg). BMI 20,5

Jídelníček:
10:30 dia roláda 900 kJ, Mckafe (presso + 3 mlíčka) 200 kJ
14:00 houska s pomazánkovým máslem a šunkou, dvě rajčata 1000 kJ
14:30 houska s nugetou 2323 kJ (ÁÁÁÁÁÁÁ!!!!)
16:00 žlutý meloun s jogurtem 600 kJ (dneska celkem 5023 kJ)
17:30 2 dcl červeného 600 kJ, chléb 500 kJ
19:30 divoká rýže s masem a 2 dcl vína (cca 2000 kJ)

dneska celkem 8123... pecka! :(


17. 4.

17. dubna 2015 v 9:29
Ahoj holky!
Včerejší snídaně byla dost velká, dneska jsem zkusila to samé množství těsta na "banana pancake" rozdělit na dvě palačinky a druhou si dám až ke svačině :) Co chystáte na víkend? Já jedu pryč z města! Jupí!

Jídelníček:
8:00 banana pancake 1/2 banánu 230 kJ, 1 vejce 350 kJ, (= 580 kJ 1 palačinka) + 50 g jogurtu 150 kJ, 40 g tropického ovoce ledového 200 kJ, kokosový olej na pomazání pánve 100 kJ, latté 250 kJ = 1280 kJ
11:30 salát (100 kJ rajčata, 80 kJ ledový salát, 90 kJ červená paprika) s hořčičným dresingem (30g hořčice = 125 kJ, 20g cottage = 91 kJ) = 486 kJ
12:00 čoko vajíčko 230 kJ
13:00 2 makadamiové oříšky 200 kJ (celkem zatím 2196 kJ)
15:00 banana pancake 580, karamelové salko 20 g 270 kJ = 850 kJ
16:00 2 kousnutí do bagety 200 kJ
18:00 3 kousky sushi 600 kJ
19:00 maso se zeleninou, kuřecím masem,rajčaty a špagetami 2200 kJ 2 dcl vína 500 kJ
21:00 kousek buchty 400 kJ

Celkem 6946 kJ