3. 3. Přežrání a seznámení s Bobem

3. března 2015 v 11:24
Vstávala jsem brzo, probudili mě popeláři... opruz :)

Jídelníček:
7:30 piškotová bublanina 1200 kJ, capuccino 300 kJ (1500 kJ)
během dopeldne: pytlíček haribo tropic 1480 kJ (2980 kJ)
11:30 2 belgické pralinky 600 kJ
13:30 řízek s bramborem 1800 + 580 kJ
14:00 3 pralinky 900 kJ
A pak už jsem se nas*ala a musela prostě cvičit, protože těch sladkostí bylo dneska moc, takže jsem si dala
Bob harper beginner's weight loss transformation 45 min -1200 kJ
Hledala jsem v počítači Jillian, ale našla tohle video (kdysi dávno jsem ho stáhla) a úplně poprvé ho zkusila. A musím říct, že tohle video je mi daleko příjemnější, než pí*a Jillian, která jen nepříjemně řve a u jejích videí jsem nikdy dlouho nevydržela :)

k večeři plánuju košíčky z listového těsta naplním cottage, šunkou, parmezánem a vajíčkem a zapeču :) (1200 kJ) + 2 dcl rulandského 550 kJ

Celkem to vychází na: 8610 kJ (je to hodně hodně moc. Pořád se učím mám strašnou touhu po sladkostech! Během týdně zkusím snižovat, aby 6200 bylo maximum :)

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Bella.M Bella.M | Web | 3. března 2015 v 14:41 | Reagovat

Není toho moc :) jen to jídlo má dost kalorií, kdyby sis dala třeba přírodní maso jen na oliváči, tak by to bylo lepší, než klasický řízek na oleji, ale chápu tvé chutě, taky je občas mám :/

2 Jeannie Jeannie | Web | 3. března 2015 v 18:45 | Reagovat

Ty sladkosti tolik nevadí, když jsi potom cvičila. :-)
8610 Kj je takový udržovák, ale záleží také hodně na výdeji. :-)

3 Vivi Vivi | Web | 5. března 2015 v 11:28 | Reagovat

8000 kJ nieje vela a nejde o množstvo kJ ako skôr o tie sacharidy, bielkoviny a tuky. Tie sladkosti su ako droga ale čokeby si namiesto rezna zjedla len mäso na prirodno ? :)
A Jillian mam celkom radA:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama